بروز رسانی آذر ۹ام, ۱۳۹۹ ۵:۴۵ بعد از ظهر
در این مطلبب می خواهیم توضیحاتی درمورد لوگو چیست ؟ چه مزایای و ویژگی هایی دارد؟ ارائه دهیم. امیدواریم این مطلب مورد توجه شما قرار بگیرد. با ما همراه باشید.
لوگو چیست ؟ چه مزایای و ویژگی هایی دارد؟
به نشانهی گرافیکی که میتواند به صورت علامت، سمبل، متن نوشتار، یا بصورت ترکیبی از تمام اینها طراحی شود لوگو میگویند.
این نشان گرافیکی به دست کمپانیهای تجاری-اقتصادی، تولیدی و صنعتی و کسب و کارهای کوچک مورد استفاده و کاربرد قرار میگیرد تا بدین روش محصولات و خدمات خودشان به آسانی و با سرعت بیشتری به متقضیان مصرف محصولاتشان معرفی کنند . که این روش بخاطر خاص بودن روش و بصری بودن که تبلیغ را جذاب میکند در ذهنشان ذخیره شده و تا مدت زمان زیادی در حافظهشان باقی میماند .
بر اساس استفاده از عناصری مانند متن و نوشتار، شکل و غیره میتوان لوگو را طراحی کرد و به سه گروه بخشبندی کرد :
اگر بخواهیم بصورت مختصر و مفید بگویم باید گفت: ساده و همه فهم باشد، خاص و منحصربفرد، در ارتباط با موضوع فعالیت باشد و جذابیت و گیرایی بصری داشته باشد و بتواند با افراد ارتباط برقرار کند
با هم سطح بودن در شیوه طراحی در تمامی قسمتها حین خلاقیت و نوآوری هماهنگی تکنیکی بوجود بیاورید.
چگونگی وصف خدمات یا کالای ارائه شده توسط کمپانی شما
هدف های طولانی کمپانی شما چیست ؟
چه کسانی و یا چه شرکتهایی رقیبهای شما در این بازار اقتصادی هستند؟
چه عوامل و مواردی بین شما و رقبایتان فاصله ایجاد میکند ؟
مشتریها و مصرفکنندگان محصولات شما چه کسانی هستند؟
چه تصوری از لوگوی خود دارید؟
آیا رنگ خاصی برای برند خودتان در نظر دارید؟
چه مدلی از لوگوها را میپسندید؟
در چه جاهایی بیشتر برنامه دارید که از لوگو خودتان استفاده کنید؟
چه مقدار هزینه برای لوگوی خودتان در نظر گرفتهاید؟
آیا نیاز دارید طراحیهای دیگری روی لوگوی جدیدتان دارید؟ با چه عنوانی؟
اینکه شما به یک شخصیت و نام تجاری و اقتصادی خوب در رسانهها برسید از اهداف و خاصیت لوگو است، این رسانه میتواند شامل سربرگ و کارت ویزیت تا تبلیغات تلوزیونی را در بر بگیرد . بنابراین شما با طراحی یک لوگوی خوب و موفق با بوسیله طراحان کاربلد و مجرب به آسانی میتوانید به این اهداف خود برسید.
برای مشاهده اطلاعات بیشتر درمورد طراحی لوگو به سایت کی نگار knegar.com مراجعه نمایید و از مطالب و آموزش های آن استفاده نمایید.