بروز رسانی آذر ۹ام, ۱۳۹۹ ۵:۴۵ بعد از ظهر
خرداد ۰۳, ۱۳۹۵ اخبار اجتماعی 0
پیمان سنندجی در ارتباط و رابطه با توسعه ناوگان حمل و همچنین نقل شهری گفت: توسعه خطوط ناوگان اتوبوسرانی برنامه جذاب و جالب و خوب جدی و همچنین مورد تاکید مدیریت شهری در حوزه اتوبوسرانی می باشد. به گونه ای که قسمتهای آخر سال شمسی قبل در قلب تهران ۳ خط فرامنطقه ای پیاده سازی و راه اندازی شد.
او همچنین با گفتن آنکه بررسی کردن های ما نشان می دهد غرب تهران نیازبه توسعه خطوط اتوبوسرانی دارد ، ادامه داد: قرار می باشد خط ۱۰ BRT که از دانشگاه علوم تحقیقات تا میدان آزادی سرویس ها و خدمات رسانی می کند، امتداد یافته و همچنین به پایانه نعمت آباد برسد.
به گفته سنندجی؛ با پیاده سازی و راه اندازی پایانه نعمت آباد اتفاق خوبی که در پهنه جنوب اروپایی تهران روی می دهد؛ آن می باشد که اتوبوس هایی که جهت شهرهای اطراف خواهند بود و همچنین باعث شلوغی و همچنین ترافیک در میدان آزادی می شدند؛ همچنین و علاوه بر آنکه به سیستم اتوبوسرانی شهرستان تهران پیوسته می شوند، ساماندهی نیز خواهند شد.
او همچنین با گفتن آنکه قرار می باشد تا خط ۵ BRT نیز به منطقه ۲۲ برسد، گفتن کرد: در حوزه توسعه اتوبوس های برقی نیز با توجه به آنکه در حال حاضر یک خط اتوبوس برقی قسمتهای آخر سال شمسی قبل پیاده سازی و راه اندازی شد، در نظر داریم تا یک خط دیگر اتوبوس های برقی نیز در محدوده میدان راه آهن پیاده سازی و راه اندازی می شود.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرستان تهران با تاکید بر آنکه توسعه خطوط BRT از مهمترین برنامه جذاب و جالب و خوب های شرکت واحد اتوبوسرانی شهرستان تهران در سال شمسی جاری می باشد، یادآور شد: در حال مطالعه جهت ادامه دار کردن بعضی از خطوط BRT هستیم. به عنوان یکی از مطالعاتی که اکنون در حال انجام می باشد، امتداد خط یک BRT از میدان آزادی تا پایانه ورد آورد می باشد. در تمام دنیا مبادی شهرهای پهناور و بزرگ پایانه هایی دارد که خودروها از تمام شهرهای اطراف به آن پایانه ها می روند و همچنین شهروندان و مردم شهر جهت وارد شدن به داخل شهرستان از سیستم حمل و همچنین نقل عمومی بهره بری و استفاده می کنند.
او همچنین با گفتن آنکه اکنون خطوط BRT شهرستان تهران به صورت شبکه خواهند بود که آن شبکه از غرب به شرق و همچنین شمال به جنوب سرویس ها و خدمات ارائه می دهند، تاکید کرد: بررسی ها نشان می دهد از ۴٫۵ میلیون فرد یا شخص مسافری که در شهرستان تهران توسط ناوگان اتوبوسرانی جابه جا می شوند؛ ۲میلیون فرد یا شخص توسط شبکهBRT و همچنین ۲٫۵ فرد یا شخص نیز توسط اتوبوس های فیدر جابه جا می شوند.
به گفته سنندجی؛ خوشبختانه بازدیدهایی که مهندسین و متخصصین بین المللی از شبکهBRT تهران داشتند از کارآمدی آن سیستم تشکر کردند. البته نظر داریم که شبکه اتوبوس های تندرو مستلزم و نیاز به ارتقا و همچنین اتوبوس های جدید دارد و همچنین جهت تحقق آن مساله نیز برنامه جذاب و جالب و خوب ریزی کرده ایم.
او همچنین با تاکید بر آنکه محاسبات شرکت واحد اتوبوسرانی شهرستان تهران نشان می دهد بایستی و حتما تعداد اتوبوس های شهرستان تهران به رقم ۱۱ هزار دستگاه اتوبوس برسد، گفت: در حال حاضر سرفاصله اتوبوس ها در شهرستان تهران تا ۱۲ دقیقه می باشد ولی باید توجه داشت براساس استانداردهای دنیا ۴ دقیقه بایستی و حتما باشد.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرستان تهران همچنین با اشاره به بازنگری در فعالیت شرکت های خصوصی در سال شمسی جاری تاکید کرد: یکی از اتفاقات خوب پایان قرارداد ۱۰ساله شرکت ها براساس مدل خصوصی سازی قدیمی با شرکت واحد اتوبوسرانی شهرستان تهران می باشد.
به گفته او همچنین؛ آن قراردادها سال شمسی ۸۵ منعقد شد و همچنین امسال آن قرارداد به پایان می رسد. آن اتفاق خوبی می باشد که بتوان شرکت های خصوصی آن حوزه را پالایش و همچنین قرارداد شرکت ها را براساس مدل جدید خصوصی سازی منعقد کرد. با توجه به آنکه اتوبوسرانی خرید سرویس ها و خدمات را در مدل جدید مد نظر قرار داده امیدواریم که شرکت ها جهت خرید اتوبوس های جدید مشارکت کنند.
آذر ۰۹, ۱۳۹۹ 0
آذر ۰۲, ۱۳۹۹ 0
آبان ۲۷, ۱۳۹۹ 0
مهر ۰۸, ۱۳۹۹ 0