گزارش جلسه کانون کلینیک های مددکاری اجتماعی کشور با دفتر خانواده و زنان بهزیستی کشور + تصاویر

در مورخ ۹۷/۰۸/۲۹ جلسه هم اندیشی هیأت مدیره کانون کلینیک های مددکاری اجتماعی کشور با مدیرکل و کارشناسان دفتر خانواده و زنان بهزیستی کشور برگزار شد.

به نقل از روابط عمومی کانون سراسری مراکز مددکاری اجتماعی؛ در این جلسه که با حضور مدیرکل دفتر خانواده و زنان بهزیستی کشور (خانم درخشان نیا) و کارشناسان دفتر خانمها ریحان صفت و کریمی و … برگزار گردید به تفصیل، موارد مهم و کلیدی دغدغه های کلینیک های مددکاری اجتماعی در سطح کشور از سوی هیأت مدیره کانون کشوری مطرح شد و مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

قابل به ذکر است مبحث ضرورت افزایش یارانه های پرونده های واگذار شده به کلینیک ها از سوی کانون در این جلسه مطرح شد و دفتر خانواده و زنان بهزستی کشور نوید افزایش آن را در دو ماهه آخر سال جاری (البته در صورت طی شدن به موقع مراحل اداری مربوطه) دادند تا از این طریق حمایت بیشتر و بهتری از مراکز مددکاری اجتماعی فعال در این حوزه صورت بپذیرد.

در ادامه جلسه دیگری در دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی بهزیستی کشور با حضور آقای ارجمندی صورت پذیرفت و قرار شد تفاهم نامه ای با کانون کلینیک های مددکاری اجتماعی کشور مبنی بر واگذاری بخشی از فعالیتهای آن دفتر به کلینیک های مددکاری اجتماعی منعقد گردد.

مجله اینترنتی مددکاری اجتماعی ایران
دکمه بازگشت به بالا