مدیر و موسس خانه تاب آوری مدیر ارزش آفرین شد

مدیر و مؤسس مجموعه رسانه های تاب آوری ایرانیان بعنوان مدیر ارزش آفرین مورد تجلیل قرار گرفت + گزارش تصویری

نکات برگزیده مطلب
  • مدیر خانه تاب آوری ایران مدیر ارزش آفرین شد
نخستین جشنواره جایزه ملی آرمان برتر، چهارشنبه ۱۴ شهریور ماه ۱۳۹۷ با حضور مدیر و موسس خانه تاب آوری ایرانیان دکتر جواد طلسچی یکتا در سالن شهید عضدی دانشگاه پیام نور برگزار شد.
مدیر و موسس خانه تاب آوری مدیر ارزش آفرین شد
مدیر و موسس خانه تاب آوری مدیر ارزش آفرین شد

مدیر و موسس خانه تاب آوری مدیر ارزش آفرین شد

به گزارش مجله اینترنتی مددکاری اجتماعی ایران؛ این جشنواره با هدف تجلیل و تقدیر از برترین‌های حوزه مدیریت، روابط‌عمومی، رسانه با حضور چهره‌های فرهنگی و هنری، مقامات و شخصیت‌های کشوری همچنین برخی عوامل فیلم سینمایی «پشت دیوار سکوت» از جمله مسعود جعفری جوزانی، سحر جعفری جوزانی، آرمان درویش و سمیه نجومی در سالن شهید عضدی دانشگاه پیام نور واحد تهران جنوب برگزار شد.

در ابتدای این برنامه مژده افشار، دبیر اولین جشنواره جایزه ملی آرمان برتر با اشاره به اهداف جشنواره گفت: هدف ما از برگزاری این همایش کسب موفقیت‌ها و دستاوردهای بزرگ و ارزشمند است. ما مصمم هستیم چشم‌اندازی امیدبخش برای آینده ترسیم کنیم.

وی با بیان اینکه همه از کمبودهایی که وجود دارد اطلاع داریم به مسئولیت اجتماعی که مردم می‌توانند در این راستا داشته باشند، اشاره کرد و‌ افزود: معنویتی که کمتر اثری از آن می‌بینید می‌تواند در این عرصه به ما بسیار کمک‌ کند. در فرهنگ اسلامی از ایثار و … به عنوان گذرگاهی برای آخرت و مواردی از این دست یاد شده است اما به اعتقاد من مهم‌تر از همه این‌ها حال خوب ما در لحظه انجام آن کار است.

وی در پایان به خبرهای بد و ناراحت کننده‌ای که این روزها بسیار منتشر می‌شود اشاره و اظهار کرد: همه امید ما از این گرد هم آمدن‌ها این است که بتوانیم خبرهای خوبی به جامعه انتقال دهیم.

در ادامه این مراسم تندیس ویژه جایزه ملی آرمان برتر به «بابک برزویه»، از عکاسان سینمایی کشور اهدا شد. این جایزه توسط مسعود جعفری جوزانی اهدا شد و قبل از آن نیز نماهنگ کوتاهی در مورد معرفی این عکاس برجسته سینمایی پخش شد.

سخنرانی محمد اورکی‌، رئیس دانشگاه پیام نور واحد تهران جنوب بخش دیگری از این مراسم بود. وی در سخنانی ضمن خوشامدگویی به حاضران در این همایش به جایگاه روابط عمومی در سازمان‌ها پرداخت و گفت: هر چقدر جلوتر می‌رویم به جهت پیچیدگی‌هایی که به وجود آمده است نقش روابط عمومی‌ها بسیار برجسته‌تر از ادوار قبل است. ‌گسترش رسانه‌های اجتماعی نیز در این میان در پررنگ‌تر شدن نقش روابط عمومی اثر گذاشته و آن را برجسته‌تر و‌ مهم‌تر کرده است.

مدیر و موسس خانه تاب آوری مدیر ارزش آفرین شد
مدیر و موسس خانه تاب آوری مدیر ارزش آفرین شد

وی بیان کرد: هر سازمان برای اینکه نقش بهتری در سطح جامعه داشته باشد نیاز به بازخورد دارد و روابط عمومی می‌تواند این نقش را به خوبی ایفا کند. امیدواریم چنین برنامه‌هایی به بالا بردن نقش روابط عمومی‌ها در سازمان‌ها و‌ ارتباط بهتر مردم با سازمان‌ها کمک کند. تا سازمان‌ها بتواند عملکرد بهتری داشته باشند و در نهایت رضایت بیشتر مردم در ارتباط به سازمان‌ها را فراهم بیاورد.

در بخش دیگری از این مراسم محمدرضا مقدسی، مدیر مجموعه روانشناسی تاب‌آوری، در سخنان کوتاهی به فعالیت موسسه خود پرداخت و گفت: تاب آوری عبور موفقیت‌آمیز از چالش‌ها و سختی‌های دوران را نمایان می‌کند و یک سازه روانشناسی است. تا قبل از این در فارسی تاب‌آوری رسانه‌ای نداشت. تاب آوری برای مددکاران، روانشناسان و آسیب دیدگان اجتماعی از مضامین الزامی است. آرزو ‌دارم‌ روزی برسد اسم تاب آوری در تقویم ثبت شود و هیچ روزی‌بهتر از ابتدای فروردین برای این ثبت نخواهد بود.

در ادامه این بخش از مراسم از «سحر جعفر جوزانی» بازیگر سینما و تلویزیون و خانم «باباجان» به خاطر فعالیت‌های اثرگذار در حوزه روانشناسی کودکان تجلیل شد.

در بخش دیگری از این مراسم سفیران جشنواره «آرزوهای رنگی» انتخاب شدند. جشنواره آرزوهای رنگی از جمله جشنواره‌های با سابقه است که تا کنون توانسته است ۱۰۰ هزار کودک را به آرزوی خود برساند. در این جشنواره از هر کودک خواسته می‌شود تا آرزوی خود را نقاشی کند. پس از آن اعضای این جشنواره تلاش خواهند کرد تا آرزوی نقاشی را را برآورده سازند.

تجلیل از «رقیه زمانی» نیکوکار و ‌خیر شهرستان میمه استان اصفهان بخش دیگری از این ‌مراسم ‌بود. این خَیر اصفهانی به کمک همکاران بازنشسته خود در آموزش و پرورش اقدام به راه‌اندازی مرکز حمایت از کودکان بی‌سرپرست کرده است.

تجلیل از «پیرحسین کولیوند» رئیس اورژانس کشور به خاطر خدمات قابل تقدیر در زلزله کرمانشاه و استفاده از نیروهای جوان در اورژانس کشور، «سیدرضا مرتضوی‌« سخنگوی‌ سازمان امداد و نجات کشور و «یوسف اصلانی»، مدیر موسسه خیریه بهشت امام رضا(ع) از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

تجلیل از عوامل فیلم سینمایی «پشت دیوار سکوت» ساخته مسعود جعفری جوزانی از دیگر بخش‌های اولین جشنواره جایزه ملی آرمان برتر بود. در این بخش علاوه بر تجلیل از کارگردان این فیلم سینمایی از برخی بازیگران آن از جمله «سحر جعفری‌ جوزانی»، «احمد درویش» و «سمیه نجومی» با اهدای لوح یادبود و سیمرغ فیروزه‌‌ای تجلیل به عمل آمد. تجلیل از عوامل این فیلم سینمایی توسط «محمد سلطانی‌فر» معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت گرفت.

در بخش دیگری از این مراسم معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سخنان کوتاهی با اشاره به وضعیت نگران‎کننده موجود در جامعه، گفت: ما نباید زیاد نگران این وضعیت باشیم، چرا که جامعه ما وضعیت‌های به مراتب بدتر از این را نیز تجربه کرده و به سلامت از آن عبور کرده و امیدوار به عبور از این شرایط نیز هستیم.

وی با اشاره به اینکه وزارت ارشاد ضمن حفظ توجه ویزه خود به رسانه‌های مکتوب نگاه ویژه‌تری به رسانه‌ها در فضای مجازی دارد، بیان کرد: یکی از نگرانی‌های که در مورد فضای مجازی وجود دارد این است که مرجعیت خود را به خاطر فضای غیرموثقی که دارد از دست بدهد.

سلطانی‌فر در پایان به برخی اقدامات برای خارج شدن از این وضعیت، اشاره و اظهار کرد: ما با برخی موارد و راهکارها همچون مجوز دادن به پایگاه‌های فعال در فضای مجازی و حمایت‌های دیگر، تلاش خواهیم کرد تا آرام آرام آنها را از فضای رها شده‌ای که ایجاد شده است، خارج کنیم تا بتوانیم سلامت نگارش آنها را شکل دهیم. البته در تمام دنیا این نگرانی‌ها نسبت به فضای مجازی وجود دارد.

تجلیل از خانم «عمرانی» بانوی هنرمند و سالمند اهل میمه استان اصفهان از دیگر برنامه‌های این مراسم بود. ویژگی برجسته این بانوی هنرمند این است که تمام نقوشی که بر روی قالی ترسیم می‌کند را از روی حافظه انجام می‌دهد.

همچنین از مدیران روابط عمومی برخی دستگاه‌ها که بیشترین خدمت رسانی را با ارباب رجوع داشته و در حمایت از مردم و محرومان پیشتاز بوده‌اند، تجلیل به عمل آمد.

مدیر خانه تاب آوری ایرانیان مدیر ارزش آفرین شد

تجلیل از پایگاه اطلاع رسانی مددکاری اجتماعی ایران نیز پایان بخش این مراسم چهار ساعته بود. در این بخش از جواد طلسچی یکتا (مدیر و موسس خانه تاب آوری ایرانیان) به واسطه تلاشهای چندین ساله بر روی پایگاههای اینترنتی مددکاری اجتماعی ایران تجلیل به عمل آمد.

آشنایی با مدیر و موسس خانه تاب آوری ایرانیان مدیر ارزش آفرین کشور
آشنایی با مدیر و موسس خانه تاب آوری ایرانیان مدیر ارزش آفرین کشور

 

مجله اینترنتی مددکاری اجتماعی ایران
دکمه بازگشت به بالا